شرح وظایف:
ـ اجرای فرآیند ارزشیابی اساتید با تاکید بر بکارگیری روش های مختلف، سایکومتری و تحلیل آزمون های تئوری اساتید
ـ طراحی، اجرا و ارزشیابی کیفی آزمون بالینی ساختارمند عینی(آسکی)
ـ فرهنگ سازی جهت استفاده از شیوه های متعدد ارزشیابی اساتید از طریق برگزاری جلسه و یا نشست با EDO دانشکده به منظور توجیه و جلب همکاری در جهت ارتقا وضعیت موجود ارزشیابی اساتید
ـ همکاری با EDO دانشکده جهت برگزاری کارگاه های مرتبط با مدل های ارزشیابی اساتید
ـ شناسایی نقاط قوت و ضعف فرآیند ارزشیابی فعلی با استفاده از نقطه نظرات / بازخورد اساتید، دانشجویان و مجریان ارزشیابی-
ـ تشکیل جلسه با مسئولین واحدهای EDO جهت ارتقا کیفیت فرآیندهای آموزشی جاری
ـ ارائه الگوی ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید دانشکده
ـ نیاز سنجی در مورد کارگاه های مورد نیاز اساتید در زمینه ارزشیابی و ارتقاء آزمون ها
ـ تعیین اولویت های پژوهشی در زمینه فرآیند ارزشیابی اساتید