parcham مهار تورم، رشد تولید

 

شرح وظایف مسئول امور عمومی دانشکده:

ـ کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر کلیه امور اداری، مالی و خدماتی بر اساس قوانین و مقررات آئین نامه ها و دستورالعملهای موجود از طریق هماهنگی بین بخشی مناسب در واحدهای تحت پوشش دانشکده و سایر معاونت ها و دانشکده های دانشگاه 
ـ رسیدگی به امور مربوط به خدمات پشتیبانی اعم از تهیه و توزیع ملزومات اداری، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی در حوزه های مختلف مربوط به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان

ـ  انجام امور پرسنلی و کارگزینی نظیر صدور مرخصی  ماموریت ها - گواهی اشتغال بکار  تهیه و تنظیم آمار پرسنلی و تشکیلاتی و امور مربوط به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و ارتقاء و تبدیل وضعیت استخدامی پرسنلی ، بیمه های خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی پرسنل

ـ بستر سازی و پیگیری امور رفاهی، سیاست های تشویقی و فعالیت های ورزشی مربوط به کارکنان

ـ برگزاری جلسات شورای اداری دانشکده و شرکت در شوراها ، کمیسیون ها ، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و مصالح واحد ، تدوین و پایش برنامه ی عملیاتی در حوزه های تحت نظارت و ارسال گزارش عملکرد سه ماهه

ـ  برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکت های مشاور و پیمانکار برای طرح های عمرانی و نظارت بر حسن اجرای طرح های عمرانی واحد زیر نظر مسوولین مربوطه

ـ  نظارت و مدیریت و کنترل امور نقلیه و خدمات و تاسیسات دانشکده

8-انجام امور محوله از طرف مسئولین مربوطه بنا بر ضرورت

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید